Rezoluții 2019 – Ce le Pregătim Afiliaților Noștri

Rezoluții 2019 – Ce le Pregătim Afiliaților Noștri

Deși sună a clișeu, timpul chiar trece repede. Pentru noi, anul 2018 a fost unul foarte plin. Dognet a pătruns pe piețele de afiliere din România și Polonia, însumând astfel un total de 5 țări în care ne oferim serviciile. Am avut oportunitatea de a descoperi abordări noi și de a ne îmbunătăți serviciile în funcție de nevoile clienților noștri. Anul 2019 se dovedește a fi cel puțin la fel de intens deoarece dorim să păstrăm trendul ascendent. Atfel, intenționăm să pătrundem și pe piețele de afiliere din Croația și Bulgaria.

Cum a fost 2018

Anul 2018 a debutat cu 4 campanii disponibile pentru afiliații din România – electronic-star.ro, e4home.ro, Markscrub.ro și Zerex.ro cu comisioane de la 7% la 25%. Începutul nu a fost ușor deoarece am introdus campanii de la advertiseri noi, necunoscuți pe piața românească. Deși inițial nu am înțeles de ce comisioanele promițătoare nu au fost atractive pentru cei interesați de afiliere, ulterior am descoperit cauza neîncrederii. Aceștia au avut parte de o serie de experiențe neplăcute până în prezent, și anume comisioanele respinse fără motiv de către advertiseri deja consacrați în România.  În consecință, numele noi introduse de noi au pierdut teren datorită acestei probleme. Plus, am pătruns pe o piață cu 2 lideri consacrați – 2Performant și Profitshare. Astfel, încet dar sigur, am continuat expansiunea prin campanii noi și prin cunoașterea efectivă a celor care fac din afiliere un mod de viață. Totodată, am apărut în primul articol prin care ne-am prezentat serviciile pe site-ul unui afiliat de top, Marius Morariu.  

Piața de afiliere din România s-a dovedit a fi în plină dezvoltare. Am avut ocazia să descoperim punctele tari și punctele slabe direct din perspectiva afiliaților și a adertiserilor la întâlnirea organizată de Dragoș Bunea (un veteran pe piața de afiliere) la Sinaia, eveniment intitulat Afiliere 3.0. Am înțeles de ce anume este nevoie și am strâns și câteva impresii referitoare la experiența afiliaților cu rețeaua noastră. Din punct de vedere organizatoric, în 2018 am lansat un total de 18 de campanii,  din care 1 pe sănătate și nutriție, 2 pe sport, 8 pe modă și frumusețe, 3 pe casă și 4 pe electronice. 

A fost interesant să descoperim cum  funcționează piața de afiliere din România și care este legătura dintre advertiseri și afiliați. Poate cel mai  important pentru noi a fost să comparăm toate acestea cu modul nostru de lucru și să aducem pe piață un plus de valoare. Mai precis, comisioane plătite la timp, fără întârzieri. Acesta este modul nostru de abordare în toate țările în care operăm, iar siguranța plății este garantată de contractele bine puse la punct pe care le semnăm cu partenerii noștri. Mai mult, dorim să oferim suport tuturor clienților noștri pentru a le răspunde la întrebări și chiar a-i ajuta să crească.

Sfârșitul  de an a venit și cu o lecție importantă. Modul în care suntem văzuți de anumiți afiliați. Faptul că nu avem o platformă tradusă este văzut ca un mare minus. Motivul este simplu. Noi practic închiriem platforma de la un furnizor mai mare, drept urmare nu sunt foarte multe modificări ce le putem face. Și da, comparativ cu competitorii noștri, este la început mai dificil de abordat. Am ales să facem acest lucru pentru a ne concentra pe lucrurile pe care le considerăm mai importante. Mai precis, plata comisioanelor, siguranța afiliaților, campanii profitabile pentru toată lumea. Desigur, nu dorim ca acest aspect să se transforme într-o problemă pentru afiliații din România. Tocmai de aceea punem accent pe o comunicare deschisă, suntem promți și încercăm să soluționăm orice problemă în cel mai scurt timp posibil. 

În cifre, primele conversii din 2018 au fost în luna August. Deși începutul a fost modest, însumând un număr de 10 conversii, în doar 4 luni am ajuns la 561  conversii. Cele mai accesate campanii au fost cele de la electronic-star.ro, cu un comision de 7%; e4home.ro, cu un comision de 7%; klarstein.ro, cu un comision de 7%; orsay.com, cu un comision de 5%; luminam.ro, cu un comision de până la 7% și factcool.ro, cu un comision de până la 11%. Interesant de menționat este faptul că în top 10 afiliați se află persoane nu doar din România, ci și din Ungaria, Slovacia și Cehia. Acest fapt ne dovedește că piața din România este atractivă și profitabilă. 

Ce așteptăm de la 2019

Pentru că la sfârșit de an ni s-a adus la cunoștință faptul că platforma noastră este mai dificil de abordat comparativ cu concurența, în acest an dorim să fim mai aproape de afiliații noștri. Astfel că, deși nu o putem traduce și simplifica, putem să facem totul pe înțelesul tuturor celor care o folosesc. O să găsiți mult mai multe articole informative pe blog referitoare la acest subiect,  precum și cine sunt advertiserii pe care îi provăm, detalii referitoare la campaniile noastre și orice alte detalii de care aveți nevoie și ni le sugerați. Vă încurajez să ne transmiteți ideile pe oricare din cele 2 adrese de email disponibile pentru clienții din România: info@dognet.ro și dobrescu@edognet.com.

Un alt aspect important pentru noi este modul în care este percepută afilierea. Astfel că, dorim să implementăm un sistem care a avut succes în Slovacia, care ulterior s-a transformat într-o carte cu toate informațiile esențiale legate de această temă. Vom posta articole educative referitoare la acest subiect, precum și o raportare la cum stau lucrurile în fapt pe piața românească. Sperăm ca aceste informații să fie de folos tuturor celor care sunt interesați să facă din afiliere un mod de viață. 

Desigur, dorim ca în 2019 să lansăm campanii cât mai atractive pentru afiliații din România. Dorim să oferim comisioane excelente și astfel să stabilim o colaborare profitabilă și de lungă durată cu clienții noștri. Și desigur, cel mai important este să ajungem să ne cunoaștem mai bine, să se  stabilească o relație deschisă, bazată  pe încredere, unde fiecare participant își poate exprima liber opiniile și ideile. 

Și pentru că suntem o echipă și ne place ceea ce facem, sunt convinsă că 2019 se va dovedi a fi un an excepțional. La Mulți Ani! 

Rezoluții 2019 – Ce le Pregătim Afiliaților Noștri

5 din 1



Raluca Maria Dobrescu
Raluca Maria Dobrescu

Affiliate Manager for Romania

Mai multe articole care ar putea să te intereseze

Care sunt campaniile disponibile în rețeaua noastră?