FAQ-întrebări frecvente

FAQ-întrebări frecvente

Întrebări

Ce este un advertiser?

Advertiser-ul este compania care vrea să își mărească vânzările. Poate fi un magazin online, o instituție financiară sau alte servicii online. Advertiser-ul va plăti o taxă (comision) către cineva care îi va aduce clienți noi. Comisionul se plătește printr-un procent predefinit (ex. 5% din suma comandată) sau o sumă fixă în Euro (de exemplu 3€ pentru abonarea la newsletter sau pentru completarea unui formular). Se pot și combina (8% din suma comandată + 1€ pentru abonarea la newsletter).

Ce este un partener?

Partenerul este o companie sau individ care vrea să câștige bani prin promovarea altor companii sau a serviciilor/produselor acestora. De exemplu, bloggeri care pot adăuga un banner pe blog prin care va câștiga bani prin intermediul vizitatorilor care vor face o achiziție de pe site-ul advertiser-ului plecând de la clickul aplicat pe respectivul banner – pentru care se va primi un comision.

FAQ - Advertiser

Ce condiții trebuie să îndeplinesc?

În pachetul de bază, gratuit, advertiser-ul plătește doar comisionul, acceptăm doar clienți care dețin cod de TVA internațional (VAT), care au proiecte funcționale de peste 1 an și care reușesc să obțină cel puțin 200 de comenzi pe lună. Pentru a aplica, completează formularul de înregistrare pentru advertiseri și vom reveni noi cu o ofertă.

Ce trebuie să fac pentru a-mi afișa oferta în cadrul campaniilor?

Prima data trebuie să evaluăm proiectul pentru a vedea dacă este eligibil pentru a-l integra. Acest tip de afiliere nu este pentru toată lumea, în consecință te rugăm să completezi formularul nostru de comandă. Pentru a deveni membru este necesară implementarea unui set de coduri pe pagină, care ne vor da acces la bannere, feed-uri XML (pentru magazinele online) și descrierea campaniei.

Ce costuri sunt la înregistrare?

Advertiser-ul își va crea cont printr-un formular. După trimiterea acestuia, noi vom analiza cererea și vom reveni cu o ofertă, fie că e vorba de implementarea campaniei gratuit sau vom veni cu o soluție contra cost.

FAQ - Partener

Ce condiții trebuie să îndeplinesc?

Înainte de a crea un cont de partener este necesar să ai deja proiecte în derulare. O data cu înregistrarea vei putea accesa campaniile disponibile. Lista cu campaniile este disponibilă vizitatorilor neînregistrați la secțiunea Campanii. Pentru a aplica, tot ceea ce trebuie să faci este să completezi toate rubricile formularului.

Ce costuri sunt la înregistrare?

Costurile sunt zero. Înregistrarea pe site și folosirea campaniilor este gratis.

Nu dețin un site, cum pot aplica?

Dacă nu dețin un site funcțional nu are sens să îți creezi unui cont. Toate campaniile și condițiile aferente pot fi găsite la secțiunea Campanii.

Pot promova aceiași ofertă pe mai multe site-uri?

Da. Ne este necesar să îți creezi mai multe conturi pentru a folosi aceiași ofertă pe mai multe site-uri. Cu un singur cont poți promova o ofertă pe un număr nelimitat de pagini web. Desigur, toate acele pagini trebuie să îndeplinească criteriile respectivei campanii și ale sistemului nostru.

Pot promova ofertele pe rețelele sociale?

Da. Dar, trebuie să te asiguri că nu sunt spam-uri. Dacă vom vedea că te ocupi cu spammingul (fie că e vorba de rețelele sociale sau altundeva), îți putem bloca contul.

Dacă cineva dă click pe linkul meu de afiliat, înseamnă că vizitatorul face automat o achiziție?

Nu, nu înseamnă că trebuie să facă neapărat o achiziție. Vizitatorul poate naviga pe site-ul advertiserului fără a face o achiziție (sau altă acțiune). Dacă va reveni în termen de 30 de zile (valabilitatea cookie-ului poate varia în funcție de campanie) și va întreprinde o acțiune (achiziție, completarea unui formular, etc.), tu vei primi comisionul.

Dacă o campanie este disponibilă doar prin invitație, cum pot aplica?

În panoul de administrare poți găsi campanii care sunt disponibile doar prin invitație. Pentru a primi o invitație trebuie folosit butonul ”Apply for this campaign” și după să aștepți să primești emailul de confirmare. poziadat-o-pridanie

De ce mi-a fost refuzat comisionul?

În majoritatea cazurilor, cauza refuzului este faptul că un comision se dublează. Aceste tranzacții au de obicei același ID de comandă primit în doar câteva secunde și au aceiași adresă de IP. În cazul formularelor, cauza poate fi retransmiterea acestora sau poate fi un spam bot Exemplu: 3 comenzi cu ID identic, efectuate una după cealaltă pe aceiași sumă. Prima comandă va aștepta confirmarea, iar celelalte trei sunt refuzate automat. zamietnuta-provizia

Cât timp durează procesul de aprobare al unui comision?

Procesul de aprobare al unui comision durează în medie o lună. Acesta poate dura și mai mult în cazul magazinelor online (bunurile trebuie să fie livrate și plătite). În fiecare lună primim un raport de la advertiserii noștri în baza căruia aprobăm sau refuzăm comisioanele și eventual oferim bonusuri (de exemplu, pentru deschiderea unui cont bancar sau pentru aplicarea la un credit). Detalierea fiecărui proces de aprobare poate fi găsit la fiecare campanie în parte.

Cum pot afla dacă pot primi un bonus pentru vânzare?

În fiecare lună primim un raport de la advertiserii noștri în baza căruia aprobăm sau refuzăm comisioanele și eventual oferim bonusuri (de exemplu, pentru deschiderea unui cont bancar sau pentru aplicarea la un credit). Exemplu: Dacă ai adus un client nou pentru mBank, vei primi un comision de 5€ pentru recomandare. Dacă își va și deschide un cont, comisionul se va transforma din 5€ în 19€ (deci, îți vom feri un bonus de 14€ pentru vânzare).

Cum îmi pot da seama dacă am postat link-ul/banner-ul correct?

Da click pe link-ul/banner-ul pe care l-ai postat pe site și după verifică panoul de admin să vezi dacă click-ul a fost înregistrat (în „Reports” – „Clicks list”). Informațiile sunt actualizate la fiecare 25 de secunde. Nu trebuie să intri în panică dacă clickul nu devine vizibil imediat.

Pot schimba linkul pentru a duce la o anumită subpagină, de exemplu, la un anumit produs?

Da. Exemplu: Alegi campania topánky.sk. Linkul standard va arăta așa: http://www.topanky.sk/?a_aid=55d1e5e96f49d&a_bid=db2af2ac. Linkul te va duce la pagina principală, iar tu vrei să ducă la un anumit produs sau categorie. Pentru a putea face acest lucru, iar linkul spre care vrei să îndrepți vizitatorul, de exemplu: http://www.topanky.sk/23-star-pes-v-nudzi-man-n372015-606010 și la finalul lui adaugă codul tău. Rezultatul va arăta așa: http://www.topanky.sk/23-star-pes-v-nudzi-man-n372015-606010?a_aid=55d1e5e96f49d&a_bid=db2af2ac

Ce se întâmplă dacă clientul accesează linkul de la doi parteneri diferiți?

Regula: ultimul click câștigă. Partenerul care îndrumă clientul spre achiziție câștigă comisionul.

Facturare

Cum cer retragerea banilor?

Pentru a fi eligibil să îți retragi fondurile trebuie să aduni un total de 100€ în comisioane acceptate. Pentru a cere plata, apasă butonul „Request payment” din panoul de administrator, care poate fi găsit în secțiunea Reports – Payouts to me.
Vei primi un email cu instrucțiuni.

Cum se desfășoară procedeul de plată?

Companiile și persoanele fizice autorizate emit o factură standard, care va fi plătită la scurt timp după ce a fost trimisă. Toate comisioanele exclud TVA-ul. Dacă firma nu este înregistrată în Slovacia sau Cehia, trebuie să emiți o factură fără TVA chiar dacă ești plătitor de TVA (vom plăti TVA-ul la nivel local). Vei primi detaliile de facturare în email 😉

Care sunt campaniile disponibile în rețeaua noastră?