Integrare

Secțiunea de business

1. Formular de înscriere

Primul pas este să completezi formularul de înscriere, în care vei furniza informații de bază despre magazinul/protectul tău online. După completarea formularului, te vom contacta cel mai târziu în următoarea zi lucrătoare.

dognet_vstup_sk

2. Contract

Vom lămuri împreună așteptările, obiectivele și potențialul unei campanii. Vom conveni privind condițiile campaniei, precum cuantumul comisioanelor, modelul de facturare, evaluarea, controlul campaniei și alte detalii ale cooperării noastre. Pe baza acestor informații, îți vom trimite o propunere de contract, iar după semnarea acestuia, vom trece la integrarea campaniei.

zmluva

Secțiunea tehnică de integrare

3. Implementarea codurilor

Va fi necesar să plasezi două coduri JavaScript pe site-ul tău web, pe baza cărora vei putea urmări clicurile și conversiile aduse de publisherii noștri. Este similar cu urmărirea Google Analytics și eCommerce tracking, care îți urmăresc vizitatorii și trimit date despre trafic către Google Analytics.

kody

4. Bannere

Vom avea nevoie să ne trimiți cel puțin un set de bannere pentru campania ta. Poți utiliza bannere din Google Ads. Folosim aceleași dimensiuni ca și Google 😉

Big, half price and one day sale banners. Vector.

5. Feed XML

Ai un magazin online? Dacă răspunsul este ,,da”, atunci vom avea nevoie să ne trimiți și feed-ul de produse XML. Cel mai adesea, folosim feed-uri cu același format ca pentru Compari.ro sau Google Shopping. Dar dacă poți să ne furnizezi un feed separat, cu atât mai bine (cu tag-urile noastre UTM în adresa URL și prețul produsului fără discount).

XML code lines on a display

6. Logo-ul și descrierea campaniei tale

Pentru a-ți prezenta campania într-o manieră cât mai eficientă, vom avea nevoie de logo-ul site-ului tău web și un text descriptiv al campaniei. Aceste informații le vom publica mai apoi pe site-ul nostru, în secțiunea ,,Campanii”. Îți recomandăm să verifici și alte campanii din acea secțiune, pentru a-ți forma o idee clară despre cum să-ți prezinți propria campanie.

Screenshot_35

Lansarea și administrarea campaniei

7. Lansarea campaniei

Nu lansăm nicio campanie de afiliere fără a ne consulta înainte cu advertiserul privind configurarea ei corectă. De îndată ce primim confirmarea advertiserului, lansăm campania și o promovăm afiliaților din rețeaua noastră.

Screenshot_36

8. Optimizarea campaniei

În medie, durează aproximativ 3-6 luni până când campania va începe să înregistreze conversii. În tot acest timp, ne ocupăm de optimizarea ei prin: îmbunătățirea feed-ului XML de produse, generarea de cupoane de reducere, menținerea unei colaborări strânse cu afiliații relevanți programului de afiliere și multe altele.

CASE STUDY: affiliate kampaně 4Home cz&sk přinesly obrat skoro 1 000 000 €