Vivantis.ro

Campanie Vivantis.ro

Comision: 2.1-11%

Vivantis își propune să fie o sursă de inspirație pentru cumpărătorii online,așa încât aceștia să facă alegeri care să-i ajute să se simtă bine în pielea lor. De la îmbrăcăminte, accesorii, produse cosmetice, parfumuri, bijuterii și ceasuri, pe Vivantis poți găsi o gamă largă de produse pentru un outfit complet. Ba mai mult, sub deviza #fiituinsuti, selecția magazinului online Vivantis include cele mai interesante piese de la branduri renumite, la un preț avantajos și servicii de calitate superioară, majoritatea produselor fiind disponibile în stoc. Cu sediul în Republica Cehă, Vivantis activează pe piața online încă din 2001, iar la ora actuală eShop-ul este deja prezent în 5 țări europene.

Promoții disponibile

  • Banere
  • iFrame
  • articole de PR
  • Cupoane
  • Influencer
  • XML feed
  • Șabloane de email
  • BANEA
  • Dognet Media

Comision:

  • Sortimentul modă – 10% nou, 7% client existent
  • Sortimentul bijuterii – 11% nou, 7.7% client existent
  • Sortimentul ceasuri – 8% nou, 5.6% client existent
  • Sortimentul frumusețe – 7% nou, 4.9% client existent
  • Sortimentul pentru sănătate – 7% nou, 4.9% client existent
  • Sortimentul parfumuri – 3% nou, 2.1% client existent
  • Marca Troli + Brilio + JustBag +  Natural Medicaments – 10% nou, 7% client existent
  • Marca Sefiros – 8% nou, 5.6% client existent
  • Marca Ketodiet, Lylee, Linziclip – 0%

Un client existent este un client care a făcut cel puțin o comandă în ultimele 4 luni. Dar dacă au trecut mai mult de 4 luni de la ultima comandă, clientul este considerat ca fiind nou.

 

Permisiuni pentru editori

  • Cash-back
  • Conținut
  • Site-uri cu cupoane
  • Emailing
  • Direct PPC
Nu pot fi folosite cuvinte cheie cu numele brandului în campaniile PPC. Campaniile prin email trebuie trimise spre aprobare înainte de a fi lansate. Nu pot fi folosite cuvinte cheie cu numele brandului în titlul domeniilor. Comisioanele sunt calculate în funcție de preț excluzând TVA-ul și costurile de livrare.

 

În promovarea campaniei este necesară utilizarea tuturor parametrilor incluși în codul de tracking afișat în tabloul de bord. Eliminarea unora dintre acești parametri poate îngreuna urmărirea traficului transmis de către afiliat, afectând astfel alocarea comisionului în contul afiliatului.

Articole recomandate

Care sunt campaniile disponibile în rețeaua noastră?