Ce trebuie știut referitor la campanile noastre?

Ce trebuie știut referitor la campanile noastre?

Pentru a afla mai multe detalii referitoare la o campaniei, respective condițiile de implementare și tipurile de ad-uri disponibile trebuie să dați click pe numele sau pe sigla campaniei de pe pagina „Campanii”. Care sunt informații de bază?

Informații de bază

  • Comisionul – comisionul este remunerația publisherului pentru o achiziție mediată
  • Durată cookie – cookie-ului reprezintă o sursă de identificare ce identifică atât vizitatorul site-ului, cât și publisherul care l-a adus acolo. Acesta este un fișier temporar care este stocat în browser-ul vizitatorului. Astfel, putem atribui un comision publisherului. Cookie-urile asigură faptul că publisherul va primit un comision, chiar dacă vizitatorul revine pe pagina web chiar și după câteva zile
  • Durata de urmărire IP – în cazul în care un client face click pe link-ul publisherului de pe un dispozitiv mobil și după trece pe PC de unde face achiziția efectivă (care este un alt dispozitive unde nu s-a salvat cookie de la click), comisionul se reține în baza urmăririi IP-ului
  • Timpul de aprobare – reprezintă numărul maxim de zile care pot duce la aprobarea sau respingerea unui comision în așteptare. În cazul anumitor magazine online, clientul poate să returneze bunurile fără a da nici un motiv în termen de 30 de zile sau mai mult. În altă situație, clientul poate achiziționa un produs care este la comandă, iar durata este mai mare decât în cazul altor achiziții. Știm că evaluarea comisionului este un factor important și, prin urmare, advertiserii doresc să îl aprobe cât mai repede. În cazuri excepționale va trebui să așteptați până la primirea comisionului numărul maxim de zile prezentat în descrierea campaniei

Advertiserii evaluează 90% din conversii în luna în curs, cel târziu la începutul lunii următoare. Restul sunt conversii neterminate pe care advertiserul nu le poate evalua deoarece sunt în așteaptarea de bunuri, clientul nu a ridicat coletul, și alte situații similare.

  • Piețe disponibile – stabilește în ce țară este valabilă campania

Elemente disponibile

Aici aflați ce funcții și opțiuni sunt disponibile în campanie.

  • Bannere – fiecare campanie are disponibilă bannere. Încercăm să vă oferim o gamă largă de dimensiuni. Dacă nu găsiți dimensiunea dorită în ofertă, vă rugăm să ne contactați.
  • iFrame – iFrame este un fromular pe care îl puteți insera pe site. iFrame este cel mai des întâlnit la lead campaigns (cum ar fi cazul finanțelor
  • Articole PR – puteți publica aceste articole în întregime pe blog sau în revista dvs.
  • Cupoane – cupoane de reducere pe care le puteți utiliza pentru a promova o campanie. Puteți crea propriul banner, le puteți pune în text sau în orice alt mod, depinde de dvs.
  • Influencers – vă informează dacă există un cod de cupon unic prin care campania dvs. poate fi urmărită.
  • Feed XML– un fișier actualizat pe o adresă URL care conține informații despre toate produsele magazinului online. Feedul XML poate fi importat pe web și astfel creat un catalog de produse.
  • Șabloane de e-mail – Șabloanele de e-mail sunt coduri HTML pe care le puteți utiliza ca newsletter pentru contactele dumneavoastră
  • BANEA – BANEA este un generator de banner dinamic. În acesta puteți să editați un banner pentru site-ul dvs. Puteți alege dimensiunea, numărul de produse, campanii, culori, etc.

Permisiuni pentru publisheri

Se referă la tipurile de publisheri care poate promova campania.

  • Cashback – Publisherul Cashback se referă la publisherul care oferă unele dintre recompensele sale altcuiva (în special clientului însuși)
  • Conținut – Publisherul de conținut este un publisher care creează conținut (bloguri, reviste, postări Facebook, instagram, videoclipuri YouTube, cataloage XML, …)
  • Site-uri de cupoane– Publisherul de cupoane este un publisher care promovează campanii bazate pe cupoane de reduceri. În cazul în care campania nu are un cod de reducere, sunt folosite politicile magazinului online sau de pe pagina de campanie
  • E-mail – Un publisher care are propria sa bază de date de e-mail poate, atâta timp cât emailuri sunt activate, să promoveze o campanie prin propriile newsletter-uri
  • PPC direct – Un epublisher PPC este un publisher care generează anunțuri plătite care merg direct către site-ul campaniei. Aceste anunțuri sunt finanțate din banii și câștigurile proprii

Ce trebuie știut referitor la campanile noastre?

5 din 1



Raluca Maria Dobrescu
Raluca Maria Dobrescu

Affiliate Manager for Romania

Mai multe articole care ar putea să te intereseze

Care sunt campaniile disponibile în rețeaua noastră?