Sportofino

Campanie Sportofino

Comision: 9% pentru publisheri, 5% pentru portalurile de cashback și 4% pentru site-urile cu vouchere de reducere

Oferta magazinului Sportofino se axează pe peste 100 de branduri premium de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii pentru biciclete și schi.
Obiectivul nostru este de a oferi clienților noștri produse de cea mai bună calitate de pe piață. Produsele din oferta noastră sunt apreciate pentru parameri tehnici excelenți, design bine conceput și un simț al modei progresiv, luând în vedere tendințele în continuă schimbare. În Polonia, țara noastra natală, conducem cu succes deja șase magazine staționare și șase versiuni lingvistice ale magazinului online, de asemenea, distribuim produsele noastre în UE.

Ne concentrăm pe următoarele categorii de sport: schi și modă conexă, golf, alergare, ciclism, fitness și exerciții fizice, wellness și spa, yachting, trekking și tenis. Pe lângă produsele de funcționalitate înaltă, oferim și produse care se înscriu în stilurile casual și streetwear. Printre brandurile noastre de top se numără: Aeronautica Militare, Bogner, Chervo, Deha, Descente, Dolomite, EA7 Emporio Armani, Fila, Moon Boot, Napapijri, On Running, Rudy Project, Sportalm și X-Bionic. În ceea ce privește echipamentul de schi, suntem în vecinătatea Poloniei cel mai mare distribuitor direct pentru brandurile Völkl, Marker și Dalbello.

Promoții disponibile

  • Banere
  • iFrame
  • articole de PR
  • Cupoane
  • Influencer
  • XML feed
  • Șabloane de email
  • BANEA
  • Dognet Media


Permisiuni pentru editori

  • Cash-back
  • Conținut
  • Site-uri cu cupoane
  • Emailing
  • Direct PPC
  • Cupoane externe
Campaniile PPC nu sunt permise. Cuvintele cheie cu numele brandului (inclusiv cele scrise greșit) trebuie să fie marcate ca și cuvinte cheie negative în AdWords. Campaniile prin email trebuie trimise spre aprobare înainte de a fi lansate. Nu pot fi folosite cuvinte cheie cu numele brandului în titlul domeniilor. Comisioanele sunt calculate în funcție de preț excluzând TVA-ul și costurile de livrare. Comisioanele pentru comenzile B2B pot fi anulate.


În promovarea campaniei este necesară utilizarea tuturor parametrilor incluși în codul de tracking afișat în tabloul de bord. Eliminarea unora dintre acești parametri poate îngreuna urmărirea traficului transmis de către afiliat, afectând astfel alocarea comisionului în contul afiliatului.

Articole recomandate

Care sunt campaniile disponibile în rețeaua noastră?