Solapoint.ro

Campanie Solapoint.ro

Comision: 6% pentru content publisheri, 3% pentru portalurile de cashback și 2% pentru site-urile de cupoane

Cei de la Solapoint.ro se declară creatori de experiențe culinare, care iubesc frumosul și apreciază servirea de calitate. Au convingerea că o plăcută experiență culinară nu se oprește la o masă gustoasă, ci presupune un întreg arsenal de bucurii, care să-ți răsfețe privirea și care să facă dreptate preparatelor.

De aceea, Solapoint.ro colaborează cu designeri de top pentru a aduce pe mesele tuturor restaurantelor și bucătăriilor din întreaga lume cele mai de calitate și estetice produse. De la tacâmuri minimaliste sau cu decorațiuni, veselă din porțelan alb sau cu un design deosebit, până la oale și tigăi profesionale, cuțite speciale pentru gătit sau accesorii de calitate – pe toate le găsești în portofoliul lor de produse. Mai mult, Solapoint.ro oferă clienților și servicii de gravare a tacâmurilor sau de argintare, precum și pictare la comandă a seturilor din porțelan.

Printre altele, Solapoint se lăudă cu::

  • Peste 90.000 de vizitatori pe site, lunar
  • Valoarea medie a unei comenzi este de peste 249 Lei

Clienții noștri ne iubesc pentru că le oferim:

  • Livrare gratuită la comenzile de peste 250 Lei
  • Un produs de calitate la prețuri excelente
  • Precizie și calitate elvețiană încă din 1866

Afiliații iubesc campaniile noastre pentru că::

  • Sunt atractive și aduc conversii
  • Vin cu bannere și materiale promoționale stylish
  • Includ o varietate de reduceri și oferte promoționale

    Promoții disponibile

    • Banere
    • iFrame
    • articole de PR
    • Cupoane
    • Influencer
    • XML feed
    • Șabloane de email
    • BANEA
    • Dognet Media


    Permisiuni pentru editori

    • Cash-back
    • Conținut
    • Site-uri cu cupoane
    • Emailing
    • Direct PPC
    • Google CSS
    • Cupoane externe
    Campaniile PPC nu sunt permise. Cuvintele cheie cu numele brandului (inclusiv cele scrise greșit) trebuie să fie marcate ca și cuvinte cheie negative în AdWords. Campaniile prin email trebuie trimise spre aprobare înainte de a fi lansate. Nu pot fi folosite cuvinte cheie cu numele brandului în titlul domeniilor. Comisioanele sunt calculate în funcție de preț excluzând TVA-ul și costurile de livrare. Comisioanele pentru comenzile B2B pot fi anulate.


    În promovarea campaniei este necesară utilizarea tuturor parametrilor incluși în codul de tracking afișat în tabloul de bord. Eliminarea unora dintre acești parametri poate îngreuna urmărirea traficului transmis de către afiliat, afectând astfel alocarea comisionului în contul afiliatului.

    Articole recomandate

    Care sunt campaniile disponibile în rețeaua noastră?