MilenialCafe.ro

Campanie MilenialCafe.ro

Comision: 15%, 10% pentru portalurile cashback și 5% pentru site-urile cu cupoane

✓ Despre companie: am decis să lansăm proiectul Milenial Café în urmă cu trei ani. Scopul nostru este să oferim cea mai bună calitate și cea mai proaspătă cafea la prețuri excelente și accesibile pentru toată lumea. Vrem să ajungem la cât mai mulți oameni care se bucură de cafea în fiecare zi. Ne-ar plăcea să faceți parte din această viziune.

✓ Despre produse. Cafelele noastre sunt prăjite în fiecare zi și livrate imediat. Soiurile sunt selectate astfel încât toată lumea să se poată bucura de varietatea și diversitatea cafelei. Fiecare soi este prăjit pentru a-și maximiza gustul și aroma distinctive.

✓ Despre grupul țintă. Clienții corporativi reprezintă 10-20% din comenzi. Sezonul cafelei durează tot anul.

✓ Avantajele cumpărăturilor în magazinul nostru online. Livrare gratuită de la 300 lei.

✓ Despre performanță. Datorită prețului relativ scăzut al produselor, obținem o rată de conversie foarte mare de 8% – 12% pe eshop, comparativ cu prăjitorii de cafea concurente. Clienții revin adesea și această rată de conversie și comisionul cresc și mai mult. O mare atracție pentru clienți sunt prețurile speciale lunare pentru cafeaua lunii și livrarea gratuită de la doar 300 lei.

Promoții disponibile

  • Banere
  • XML feed
  • Cupoane
  • articole de PR
  • Opțiuni extra
  • Șabloane de email
  • Influencer
  • iFrame
  • Dognet Media

Permisiuni pentru editori

  • Cash-back
  • Conținut
  • Site-uri de cupoane
  • Emailing
  • Direct PPC
  • Google CSS
  • Cupoane externe
Nu pot fi folosite cuvinte cheie cu numele brandului în campaniile PPC. Partenerilor Google Shopping CSS le este permisă participarea în această campanie. Campaniile prin email trebuie trimise spre aprobare înainte de a fi lansate. Nu pot fi folosite cuvinte cheie cu numele brandului în titlul domeniilor. Comisioanele sunt calculate în funcție de preț excluzând TVA-ul și costurile de livrare. Comisioanele pentru comenzile B2B pot fi anulate. În promovarea campaniei este necesară utilizarea tuturor parametrilor incluși în codul de tracking afișat în tabloul de bord. Eliminarea unora dintre acești parametri poate îngreuna urmărirea traficului transmis de către afiliat, afectând astfel alocarea comisionului în contul afiliatului.

Articole recomandate

Care sunt campaniile disponibile în rețeaua noastră?