Lilly.ro

Campanie Lilly.ro

Comision: 8.5% pentru content publisheri

Lilly este o marcă ce funcționează pe principiul de magazin online, cu peste 7 ani de activitate în Slovacia, Polonia și Cehia. În 2020 s-a lansat și Lilly.ro, ca parte a expansiunii pe piețele din România și Ungaria. Magazinul comercializează o gamă largă de textile pentru casă, precum draperii și perdele moderne, cuverturi de pat, covoare și lenjerie de pat. Însă, oferta lor de produse nu se oprește aici – în catalogul Lilly.ro veți găsi inclusiv mobilier pentru casă sau grădină. 

Pe lângă varietatea de produse, un al avantaj al magazinului îl reprezintă și faptul că marea lor majoritate sunt disponibile pe stoc, putând fi expediate în 24 de ore de la momentul plasării comenzii. Perioada de dinainte de Crăciun este cea mai prolifică pentru magazin, sute de comenzi fiind procesate zilnic. Mai mult, odată cu extinderea catalogului de produse cu articole pentru grădină, vânzările au atins un nivel de stabilitate pe tot parcursul anului.

Compania este în plină dezvoltare și își propune în continuare expansiunea pe piețele internaționale, în viitorul apropiat urmând a se lansa în Slovenia și Bulgaria.

 

Promoții disponibile

  • Banere
  • iFrame
  • articole de PR
  • Cupoane
  • Influencer
  • XML feed
  • Șabloane de email
  • BANEA
  • Dognet Media

Permisiuni pentru editori

  • Cash-back
  • Conținut
  • Site-uri cu cupoane
  • Emailing
  • Direct PPC
  • Google CSS
  • Cupoane externe
Nu pot fi folosite cuvinte cheie cu numele brandului în campaniile PPC. Partenerilor Google Shopping CSS nu le este permisă participarea în această campanie. Campaniile prin email trebuie trimise spre aprobare înainte de a fi lansate. Nu pot fi folosite cuvinte cheie cu numele brandului în titlul domeniilor. Comisioanele sunt calculate în funcție de preț excluzând TVA-ul și costurile de livrare. Comisioanele pentru comenzile B2B pot fi anulate. În promovarea campaniei este necesară utilizarea tuturor parametrilor incluși în codul de tracking afișat în tabloul de bord. Eliminarea unora dintre acești parametri poate îngreuna urmărirea traficului transmis de către afiliat, afectând astfel alocarea comisionului în contul afiliatului.

Articole recomandate

Care sunt campaniile disponibile în rețeaua noastră?