Cosori.ro

Campanie Cosori.ro

Comision: 7% pentru publisheri, 6% pentru portalurile de cashback și 4% pentru site-urile de cupoane (până la 11.9.2022 8% pentru conținut)

Cosori este o marcă de airfryer recunoscută la nivel mondial, care a câștigat un nivel ridicat de popularitate în multe țări din Europa, pe lângă Statele Unite. Am primit, de, o mulțime de reacții pozitive acasă și suntem mândri să oferim partenerilor noștri un fond excepțional.

De ce să lucrezi cu noi? – Cosori este lider pe piață în categoria friteuzelor cu aer cald în America, Germania și alte țări din jur. – Amazon’s choice, 56000 de recenzii – Este un produs premium, dar nu la un preț premium. – Produse de schimb garantat, numai mulțumiți – Fiecărui client îi este oferită cadou o carte de rețete în limba română – Rata de conversie peste medie Alte informații despre compania noastră: Friteuza de aer cald Cosori este fabricat de VeSync Group, care este cotat la bursă din 2020. Compania are peste 800 de angajați în întreaga lume. Cosori vinde friteuze cu aer cald în mai mult de 16 țări diferite, cu vânzări de peste 1 milion de unități în 2020. Fi siguri că oferim produse de înaltă calitate!

Promoții disponibile

  • Banere
  • XML feed
  • Cupoane
  • articole de PR
  • Opțiuni extra
  • Șabloane de email
  • Influencer
  • iFrame
  • Dognet Media
  • BANEA

Permisiuni pentru editori

  • Cash-back
  • Conținut
  • Site-uri de cupoane
  • Emailing
  • Direct PPC
  • Google CSS
  • Cupoane externe
Nu pot fi folosite cuvinte cheie cu numele brandului în campaniile PPC. Partenerilor Google Shopping CSS nu le este permisă participarea în această campanie. Campaniile prin email trebuie trimise spre aprobare înainte de a fi lansate. Nu pot fi folosite cuvinte cheie cu numele brandului în titlul domeniilor. Comisioanele sunt calculate în funcție de preț excluzând TVA-ul și costurile de livrare. Comisioanele pentru comenzile B2B pot fi anulate. În promovarea campaniei este necesară utilizarea tuturor parametrilor incluși în codul de tracking afișat în tabloul de bord. Eliminarea unora dintre acești parametri poate îngreuna urmărirea traficului transmis de către afiliat, afectând astfel alocarea comisionului în contul afiliatului.

Articole recomandate

Care sunt campaniile disponibile în rețeaua noastră?