Cauciucuridirect.ro

Comision: 3% pentru toți afiliații

Delticom, lider european în vânzările online de cauciucuri, a fost înființat în 1999, la Hanovra. Compania oferă clienților – persoane fizice și juridice – o diversitate de produse, disponibile online în 42 de țări. De la cauciucuri auto, cauciucuri de motocicletă, de camionete de autobuz, cauciucuri speciale, sau cauciucuri pentru biciclete, până la piese de schimb și accesorii pentru automobile, ulei de motor și baterii – pe toate le găsiți pe www.cauciucuridirect.ro (site-ul magazinului în România).

Pe platforma independentă de testare (www.testcauciucuri.com) clienții se pot informa înainte de a decide asupra produsului potrivit din cele peste 100 de mărci de cauciucuri, cu peste 25.000 de modele. La cerința clientului, produsul se poate livra direct la el acasă, sau la locația unuia dintre cei 34.000 de parteneri service auto din toată lumea, cu care Delticomul cooperează pentru a asigura nu doar livrarea, ci inclusiv montarea cauciucurilor pe automobilele clienților.

Printre avantajele oferite de magazinul online Cauciucuridirect.ro se numără:

  • simplitatea în navigarea site-ului și plasarea de comenzi online
  • prețuri incredibil de mici, ce cuprind TVA-ul și costurile de transport
  • peste 100 de mărci de cauciucuri, cu peste 25000 de modele
  • peste 200 de stații de montaj partenere
  • mai multe modalități de plată

Aceste avantaje, cât și calitatea produselor au atras deja peste 6.2 mil de clienți din întreaga lume, care revin mereu mulțumiți. 

Profitați de potențialul de creștere al acestei companii și deveniți parteneri în programul de afiliere cauciucuridirect.ro.

    Promoții disponibile

    • Banere
    • XML feed
    • Cupoane
    • articole de PR
    • Opțiuni extra
    • Șabloane de email
    • Influencer
    • iFrame
    • Dognet Media

    Permisiuni pentru editori

    • Cash-back
    • Conținut
    • Site-uri de cupoane
    • Emailing
    • Direct PPC
    • Google CSS
    • Cupoane externe
    Nu pot fi folosite cuvinte cheie cu numele brandului în campaniile PPC. Partenerilor Google Shopping CSS nu le este permisă participarea în această campanie. Campaniile prin email trebuie trimise spre aprobare înainte de a fi lansate. Nu pot fi folosite cuvinte cheie cu numele brandului în titlul domeniilor. Comisioanele sunt calculate în funcție de preț excluzând TVA-ul și costurile de livrare. Comisioanele pentru comenzile B2B pot fi anulate. În promovarea campaniei este necesară utilizarea tuturor parametrilor incluși în codul de tracking afișat în tabloul de bord. Eliminarea unora dintre acești parametri poate îngreuna urmărirea traficului transmis de către afiliat, afectând astfel alocarea comisionului în contul afiliatului.

    Articole recomandate

    Care sunt campaniile disponibile în rețeaua noastră?