Campaniile de nutriție și sănătate – Da sau Nu?

Campaniile de nutriție și sănătate – Da sau Nu?

Marketingul afiliat vine cu multiple oportunități. Comisioanele diferă în funcție de domeniu, iar scopul este de a găsi cele mai bune oferte. În condițiile în care domenii precum electronice, IT, modă și frumusețe nu duc lipsă de adepți, cum stau lucrurile în segmentele mai puțin populare cum sunt cele de nutriție și sănătate?

În timp ce majoritatea campaniilor se învârt în jurul electronicelor și electrocasnicelor (care vin cu comisioane rezonabile, însă neimpresionante), segmente precum sănătatea și nutriția sunt lăsate într-un colț de umbră, deși comisioanele sunt mult mai mari, ajungând chiar până la 25%.

O posibilă cauză a acestui fenomen este faptul că acest segment este mai puțin explorat. În consecință, competiția pe această nișă este mult mai mică, comparativ cu nișele consacrate de electronice, IT, modă sau frumusețe.

Pentru a decide dacă merită investit timp în campaniile de nutriție și sănătate, trebuie să lăsăm cifrele să vorbească. Un studiu realizat de noi pe piața Slovacă a scos în evidență următoarele:

O campanie pe nutriție și sănătate derulată pe o perioadă de 39 de luni

a generat 12586 conversii

și câștiguri de 389,693€

Eficiența campaniilor de suplimente nutriționale

Campaniile care vizează suplimentele nutriționale sunt practic un mix perfect în ceea ce privește simplitatea implementării și consistența plății. Acestea se bazează pe:

  • Integrare simplă – au la bază simpla aprobare a comisionului;
  • Mijloace multiple – bannere și XML feed;
  • Posibilitatea plății în avans – există producători dispuși la acest gen de colaborare deoarece au certitudinea impactului pozitiv al unei astfel de campanii.

În cifre, studiul realizat ne-a oferit următoarele informații:

AN

CLICK-URI

CONVERSIE

CÂȘTIGURI

2014*

5.290

461

13.294€

2015

135.026

2.919

88.916€

2016

217.490

3.609

114.345€

2017

332.493

5597

173.138€

*ani incompleți

Sugestia noastră

Realitatea este că există campanii de nutriție ce abordează subiecte mai delicate, însă vin cu un comision pe măsură. O astfel de campanie este cea de la Zerex pe care o găsiți aici. Comisionul este foarte atractiv, ținând cont că veți primi 25% pe vânzare.

Concluzia întrebării dacă merită investit în campanii pe nutriție este evidentă. Este o alegere bună deoarece vorbim de un segment unde competiția nu este mare, iar comisioanele sunt mari comparativ cu alte nișe. În consecință, câștigurile sunt pe măsură. 

Cosmina Tcaciuc

Affiliate Manager for Romania

Mai multe articole care ar putea să te intereseze

Care sunt campaniile disponibile în rețeaua noastră?