
Campaniile de nutriție și sănătate – Da sau Nu?
Marketingul afiliat vine cu multiple oportunități. Comisioanele diferă în funcție de domeniu, iar scopul este de a găsi cele mai bune oferte. În condițiile în care domenii precum electronice, IT, modă și frumusețe nu duc lipsă de adepți, cum stau lucrurile în segmentele mai puțin populare cum sunt cele de nutriție și sănătate?
În timp ce majoritatea campaniilor se învârt în jurul electronicelor și electrocasnicelor (care vin cu comisioane rezonabile, însă neimpresionante), segmente precum sănătatea și nutriția sunt lăsate într-un colț de umbră, deși comisioanele sunt mult mai mari, ajungând chiar până la 25%.
O posibilă cauză a acestui fenomen este faptul că acest segment este mai puțin explorat. În consecință, competiția pe această nișă este mult mai mică, comparativ cu nișele consacrate de electronice, IT, modă sau frumusețe.
Pentru a decide dacă merită investit timp în campaniile de nutriție și sănătate, trebuie să lăsăm cifrele să vorbească. Un studiu realizat de noi pe piața Slovacă a scos în evidență următoarele:
O campanie pe nutriție și sănătate derulată pe o perioadă de 39 de luni
a generat 12586 conversii
și câștiguri de 389,693€
Eficiența campaniilor de suplimente nutriționale
Campaniile care vizează suplimentele nutriționale sunt practic un mix perfect în ceea ce privește simplitatea implementării și consistența plății. Acestea se bazează pe:
- Integrare simplă – au la bază simpla aprobare a comisionului;
- Mijloace multiple – bannere și XML feed;
- Posibilitatea plății în avans – există producători dispuși la acest gen de colaborare deoarece au certitudinea impactului pozitiv al unei astfel de campanii.
În cifre, studiul realizat ne-a oferit următoarele informații:
AN |
CLICK-URI |
CONVERSIE |
CÂȘTIGURI |
2014* |
5.290 |
461 |
13.294€ |
2015 |
135.026 |
2.919 |
88.916€ |
2016 |
217.490 |
3.609 |
114.345€ |
2017 |
332.493 |
5597 |
173.138€ |
*ani incompleți
Sugestia noastră
Realitatea este că există campanii de nutriție ce abordează subiecte mai delicate, însă vin cu un comision pe măsură. O astfel de campanie este cea de la Zerex pe care o găsiți aici. Comisionul este foarte atractiv, ținând cont că veți primi 25% pe vânzare.
Concluzia întrebării dacă merită investit în campanii pe nutriție este evidentă. Este o alegere bună deoarece vorbim de un segment unde competiția nu este mare, iar comisioanele sunt mari comparativ cu alte nișe. În consecință, câștigurile sunt pe măsură.