🚀 New Affiliate Platform Dognet 2.0 as The Only Admin System from October 1, 2025 Find out more

Introducerea noului sistem de administrare Dognet pentru afiliați — disponibil acum!

Introducerea noului sistem de administrare Dognet pentru afiliați — disponibil acum!

 

Bine ați venit în noul nostru sistem de afiliere conceput pentru a vă economisi timp și a vă crește câștigurile

Suntem încântați să vă prezentăm noul nostru sistem de administrare conceput special pentru a răspunde nevoilor dvs. Sistemul nostru Dognet actualizat este plin de funcții care vă simplifică munca și vă economisesc timp prețios. Conceput pentru a asigura flexibilitate și ușurință în utilizare, este adaptat pentru dvs. — afiliații noștri — oferind o experiență fără întreruperi care vă ajută să vă maximizați comisioanele.

 

Urmați tutorialul video pas cu pas pentru a începe să utilizați noul sistem de administrare: 

  1. Activarea contului dvs. de afiliat în noul sistem
  2. Prezentarea canalelor publicitare și a modului de creare a acestora
  3. Conectarea și gestionarea campaniilor
  4. Generați link-ul dvs. de afiliere
  5. Navigarea tranzacțiilor — comisioane și clicuri
  6. Rapoartele de performanță și modul de utilizare a acestora

Preferați textul? Consultați ghidul scris pas cu pas.

 

ACTIVAȚI-VĂ CONTUL ÎN NOUL SISTEM DE ADMINISTRARE

 

Asigurați-vă că migrați la noul sistem de administrare și că vă actualizați link-urile până la 1 mai 2025. Nu vă faceți griji — activarea contului dvs. în noul sistem nu va elimina accesul la cel vechi. Veți avea în continuare acces la ambele până la 1 mai 2025, iar toate link-urile afiliate vor rămâne active, oferindu-vă suficient timp pentru a vă ajusta și actualiza link-urile. 

Descoperiți noul sistem de administrare făcând clic pe linkul de mai jos: https://app.dognet.com/

 

 

Introducerea canalelor publicitare: simplificarea colaborării între advertiseri și afiliați

Una dintre principalele caracteristici ale noului nostru sistem este introducerea canalelor publicitare. Afiliații își pot crea și gestiona acum în mod convenabil canalele publicitare din conturile lor, simplificându-și gestionarea campaniei. Fiecare canal publicitar reprezintă un proiect sau un site web unic pe care afiliatul îl utilizează pentru marketing afiliat. Acest lucru înseamnă că afiliații nu se vor mai alătura campaniilor individuale prin intermediul unui singur cont general, ci vor utiliza canale publicitare dedicate.

Diferența principală este că în vechiul sistem de administrare, afiliații se alăturau campaniilor. În noul admin, proiectele specifice — canalele publicitare — se alătură campaniilor. Acest proces este similar cu cel pe care îl știți de la alte rețele de afiliere și sisteme de publicitate.

 

AFLAȚI MAI MULTE DESPRE CANALELE PUBLICITARE

 

Există diferite tipuri de canale din care puteți alege, cum ar fi blogurile, cataloagele de produse, site-urile de cashback sau portalurile de cupoane. De asemenea, va trebui să furnizați numele, adresa URL, descrierea și piața țintă pentru fiecare proiect.

Canalele publicitare cresc șansele de aprobare a campaniilor individuale prin furnizarea de informații transparente. Fiecare proiect include, de asemenea, un link afiliat unic, oferindu-vă informații mai clare prin statistici detaliate.

 

La ce îmbunătățiri vă puteți aștepta?

 

  1. Un link afiliat universal pentru toate campaniile

Acum veți avea nevoie de un singur link de afiliere universal pentru fiecare dintre proiectele dvs., acoperind toate campaniile în care canalul dvs. publicitar este aprobat. Această schimbare face ca aderarea la campanii și gestionarea activităților dvs. să fie mult mai ușoară.

  1. Inserarea ușoară a etichetelor UTM

Nu mai este nevoie să adăugați parametrii UTM la noile dvs. link-uri afiliate. Rețeaua va avea grijă de gestionarea tuturor etichetelor UTM. Odată cu introducerea unor noi canale publicitare și a unor linkuri de redirecționare, afiliații pot renunța la complicațiile introducerii sau editării etichetelor UTM.  

  1. Notificări de linkuri invalide

Veți găsi o listă de clicuri invalide în admin, pe care o puteți verifica în orice moment. Acest lucru vă ajută să profitați la maximum de spațiul publicitar pentru a vă crește profiturile.

Lista de clicuri invalide oferă, de asemenea, detalii suplimentare cu privire la clicuri și la motivele neefectuării urmăririi.

  1. Selectarea campaniilor folosind indicatori de performanță

Acum puteți filtra campaniile advertiserilor pe baza parametrilor cheie de performanță, cum ar fi rata de conversie (SCR), câștigurile per clic (EPC), valoarea medie a comisionului (ACV), valoarea medie a comenzii (AOV) și rata medie de aprobare (AAR). Această capacitate vă va ajuta să selectați campanii relevante și să descoperiți potențialul celor pe care le-ați fi putut trece cu vederea anterior.

  1. Șanse mai mari de a participa la campanie

Structura actualizată facilitează implicarea în campanii. Prin adăugarea unui canal publicitar specific în loc de întregul cont, advertiserii primesc informații mai clare despre proiectul dvs., ceea ce crește probabilitatea de a va aproba aderarea la o campanie. 

  1. Urmărirea structurată a datelor de promovare

Datele de promovare sunt clasificate în funcție de canalul publicitar, ceea ce vă permite să urmăriți performanța fiecărui proiect afiliat separat, fără a fi nevoie să introduceți manual identificatori suplimentari. În plus, sunt disponibili doi parametri opționali pentru urmărirea identificatorilor personalizați.

  1. API REST nou

API-ul REST este o caracteristică nouă și importantă disponibilă acum pentru afiliați. Acest API standardizat oferă o modalitate mai ușoară de a prelua date despre campaniile și promoțiile dvs. și îl puteți utiliza și pentru a vă integra cu alte servicii sau tablouri de bord.

  1. Mai multă flexibilitate în distribuirea comisioanelor

Canalele publicitare vă oferă posibilitatea de a regla cu precizie setările comisionului, permițând rate diferite în funcție de tipul specific de canal utilizat într-o campanie.

  1. Design actualizat, navigare mai ușoară

Un design reîmprospătat și o interfață mai ușor de utilizat fac navigarea în administrare mai ușoară ca niciodată. Totul este plasat intuitiv pentru o utilizare fără probleme.

  1. Catalog de campanii și aplicații — toate într-un singur loc

Toate informațiile esențiale despre campanie sunt acum ușor accesibile direct în sistemul de administrare, astfel încât nu mai trebuie să căutați detalii. Totul este stocat într-un singur loc, ceea ce face gestionarea campaniei mai eficientă și fără complicații.

  1. Catalogul canalelor publicitare

Toate canalele publicitare vor fi organizate într-un catalog accesibil advertiserilor, permițându-le să caute și să invite canalele afiliaților să se alăture campaniilor lor. (În curând!)

 

Trebuie să migrați la noul admin și să schimbați linkurile până la 1 mai 2025, cel târziu

Noul sistem de administrare Dognet vă oferă toate instrumentele necesare pentru a vă eficientiza gestionarea campaniei și a vă crește câștigurile.

Doar un memento: toate link-urile dvs. din sistemul de administrare actual vor rămâne complet funcționale până la 1 mai 2025 (inclusiv). După această dată, linkurile originale ar putea să nu mai funcționeze complet, iar comisioanele ar putea să nu fie aprobate.

Vă rugăm să migrați la noul sistem de administrare în timp util și să profitați de toate avantajele acesteia cât mai curând posibil. 

            ÎNCEPEREA UTILIZĂRII NOULUI SISTEM DE ADMINISTRARE – TUTORIALE VIDEO

            ACTIVAȚI-VĂ CONTUL ÎN NOUL SISTEM DE ADMINISTRARE

            Mai multe articole care ar putea să te intereseze

            Care sunt campaniile disponibile în rețeaua noastră?