Stradivarius.com/ro

Brandul de fashion spaniol – Stradivarius – face parte din grupul Inditex, alături de alte mărci precum Zara, Bershka și Massimo Dutti. A fost înființat în 1994 și în prezent deține peste 900 de magazine fizice, în 75 de țări din întreaga lume.

Stradivarius se adresează exclusiv femeilor, oferindu-le în fiecare sezon o gamă largă de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. Fiind în pas cu trendurile actuale, brandul își susține clientele în explorarea pasiunii lor pentru fashion, cât și în descoperirea stilului personal unic.

Crearea de link-uri de afiliere către subpagini:

      • alegerea subpaginii de destinație și a URL-ului corespunzător (Deeplink)
        https://www.stradivarius.com/ro/
      • folosirea link-ului de redirecționare, unde singurul parametru care se schimbă este ”YOUR-ID”
        https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=09b44056
      • adăugarea parametrul data2:
        https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=09b44056&data2=
      • plasarea URL-ului de destinație pentru a obține URL-ul final:
        https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=09b44056&data2=https://www.stradivarius.com/ro/

De menționat că adresa URL trebuie codificată înainte de utilizare, iar pentru codificare puteți folosi acest tool.

Promoții disponibile

  • Banere
  • XML feed
  • Cupoane
  • articole de PR
  • Opțiuni extra
  • Șabloane de email
  • Influencer
  • iFrame
  • Dognet Media

Permisiuni pentru editori

  • Cash-back
  • Conținut
  • Site-uri de cupoane
  • Emailing
  • Direct PPC
  • Google CSS
  • Cupoane externe
Nu pot fi folosite cuvinte cheie cu numele brandului în campaniile PPC. Partenerilor Google Shopping CSS nu le este permisă participarea în această campanie. Campaniile prin email trebuie trimise spre aprobare înainte de a fi lansate. Nu pot fi folosite cuvinte cheie cu numele brandului în titlul domeniilor. Comisioanele sunt calculate în funcție de preț excluzând TVA-ul și costurile de livrare. Comisioanele pentru comenzile B2B pot fi anulate. În promovarea campaniei este necesară utilizarea tuturor parametrilor incluși în codul de tracking afișat în tabloul de bord. Eliminarea unora dintre acești parametri poate îngreuna urmărirea traficului transmis de către afiliat, afectând astfel alocarea comisionului în contul afiliatului.

Această campanie este integrată printr-o terță parte independentă și nu avem contact direct cu advertiserul. Prin urmare, nu putem influența durata și rata de aprobare a conversiilor și nici durata de aprobare a cererilor de participare în campanie. De asemenea, nu suntem responsabili pentru conversiile înregistrate de terți.

Articole recomandate

Care sunt campaniile disponibile în rețeaua noastră?