ManuCafe.ro

Campanie ManuCafe.ro

Comision: 8% pentru publisheri, 5% pentru portalurile de cashback, 3% pentru site-urile cu vouchere de reducere

Magazinul online ManuCafe.ro valorifică măiestria meșteșugului ce respectă tradiția de sute de ani în cultivarea și recoltarea cafelei, pentru a vă aduce cea mai bună cafea din toate colțurile lumii. Întregul proces se desfășoară manual, fără automatizare, ,,Manu’’ venind de la cuvântul latin ,,manus’’ (,,mână’’).

Mai mult de atât, pe tot parcursul anului, importăm și producem constant noi varietăți de cafea în funcție de tendințele și situațiile actuale din zonele plantațiilor de cafea. Iar în prima zi de marți a fiecărei luni, lansăm reduceri lunare la o selecție de produse cu atenție alese, așa încât clienții noștri să descopere mereu un gust nou.


Câteva dintre beneficiile ManuCafe.ro:

  • producție proprie de cafea conform standardelor de calitate
  • oferte speciale atât pentru clienți, cât și pentru firme
  • transport gratuit la comenzile de peste 189 lei
  • cel mai variat sortiment de cafea de pe piață
  • abonarea la newsletter vine cu o reducere la prima comandă


Pe lângă marca ManuCafe, dedicată iubitorilor de cafea, am dezvoltat și marca ManuTea – dedicată iubitorilor de ceai.

Promoții disponibile

  • Banere
  • XML feed
  • Cupoane
  • articole de PR
  • Opțiuni extra
  • Șabloane de email
  • Influencer
  • iFrame
  • Dognet Media

Permisiuni pentru editori

  • Cash-back
  • Conținut
  • Site-uri de cupoane
  • Emailing
  • Direct PPC
  • Google CSS
  • Cupoane externe
Campaniile PPC nu sunt permise. Cuvintele cheie cu numele brandului (inclusiv cele scrise greșit) trebuie să fie marcate ca și cuvinte cheie negative în AdWords. Campaniile prin email trebuie trimise spre aprobare înainte de a fi lansate. Nu pot fi folosite cuvinte cheie cu numele brandului în titlul domeniilor. Comisioanele sunt calculate în funcție de preț excluzând TVA-ul și costurile de livrare. Comisioanele pentru comenzile B2B pot fi anulate. În promovarea campaniei este necesară utilizarea tuturor parametrilor incluși în codul de tracking afișat în tabloul de bord. Eliminarea unora dintre acești parametri poate îngreuna urmărirea traficului transmis de către afiliat, afectând astfel alocarea comisionului în contul afiliatului.

Articole recomandate

Care sunt campaniile disponibile în rețeaua noastră?