Funkyfain.ro

Campanie Funkyfain.ro

Ioana si Bogdan sunt fondatorii FUNKYFAIN. creat într-o vară. – un brand românesc de încălțăminte, de înaltă calitate. Afacerea celor doi a început cu prima lor colecție de sandale, realizate manual pe o frumoasă insulă grecească. Un an mai târziu, au lansat și prima lor colecție de ghete – de data aceasta, lucrate manual în România, toate din piele naturală.

Au continuat cu espadrile, pantofi și cizme, urmărind menținerea unui design contemporan, minimalist, dar și foarte elegant, într-un cuvânt – FUNKY.

În 2021 a urmat și lansarea unei colecții restrânse de tricouri și bluze, în stil funky casual. Tot 2021 a marcat și o altă piatră de hotar pentru FUNKYFAIN – și anume, lansarea în Bulgaria, Polonia, Germania, Ungaria și Italia, unde sunt prezenți prin următoarele magazine online: www.funkyfain.com, www.funkyfain.bg, www.funkyfain.pl, www.funkyfain.hu, www. .funkyfain.it, www.funkyfain.de. Momentan, însă, linia de îmbrăcăminte este disponibilă doar pentru piața din România. Cuplul plănuiește ca aceasta să fie în curând disponibilă și pe plan internațional. 

Cu toate acestea, sandalele rămân categoria lor principală de produse, care generează cea mai mare parte din vânzări.  În fiecare an, aproximativ 15 – 20 de modele noi sunt create, în timp ce o parte dintre modelele anului precedent sunt excluse. Astfel, oferta Funky Fain este mereu fresh și atractivă.  


Descoperă povestea din spatele mărcii FUNKYFAIN aici, află mai multe despre #sandalefaine sau alătură-te pe Facebook celor peste 70.000 de fete și femei funky, care le urmăresc activitatea.

 

Promoții disponibile

  • Banere
  • XML feed
  • Cupoane
  • articole de PR
  • Opțiuni extra
  • Șabloane de email
  • Influencer
  • iFrame
  • Dognet Media
  • BANEA

Permisiuni pentru editori

  • Cash-back
  • Conținut
  • Site-uri de cupoane
  • Emailing
  • Direct PPC
  • Google CSS
  • Cupoane externe
Campaniile PPC nu sunt permise. Cuvintele cheie cu numele brandului (inclusiv cele scrise greșit) trebuie să fie marcate ca și cuvinte cheie negative în AdWords. Partenerilor Google Shopping CSS nu le este permisă participarea în această campanie. Nu pot fi folosite cuvinte cheie cu numele brandului în titlul domeniilor. Comisioanele sunt calculate în funcție de preț excluzând TVA-ul și costurile de livrare. Comisioanele pentru comenzile B2B pot fi anulate. În promovarea campaniei este necesară utilizarea tuturor parametrilor incluși în codul de tracking afișat în tabloul de bord. Eliminarea unora dintre acești parametri poate îngreuna urmărirea traficului transmis de către afiliat, afectând astfel alocarea comisionului în contul afiliatului.

Articole recomandate

Care sunt campaniile disponibile în rețeaua noastră?