Fruugo.ro

Campanie Fruugo.ro

Fruugo eficientizează experiența de shopping, astfel încât să poți cumpăra produse din toată lumea. Misiunea platformei Fruugo este de a-ți oferi o selecție extrem de variată de produse de pe piața globală, pe care să le poți achiziționa în siguranță, de oriunde din România.

Crearea de deeplink-uri::

  • folosește link-ul de redirecționare unde singurul parametru care se schimbă este „YOUR-ID“

          https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=4c11276d

  • adaugă parametrul data2

          https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=4c11276d&data2=

  • la parametrul data2, introduceți adresa URL pe care o vizați (ex: https://www.fruugo.ro/casa-si-gradina/d-ws69316386)

          https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=4c11276d&data2=https://www.fruugo.ro/casa-si-gradina/d-ws69316386

De menționat că adresa URL trebuie codificată înainte de utilizare, iar pentru codificare puteți folosi acest tool.

În cazul promovării folosind Google Shopping CSS, este necesar să folosiți feedul XML „Fruugo CSS”.

Promoții disponibile

  • Banere
  • XML feed
  • Cupoane
  • articole de PR
  • Opțiuni extra
  • Șabloane de email
  • Influencer
  • iFrame
  • Dognet Media
  • BANEA


Permisiuni pentru editori

  • Cash-back
  • Conținut
  • Site-uri de cupoane
  • Emailing
  • Direct PPC
  • Google CSS
  • Cupoane externe
Campaniile PPC nu sunt permise. Cuvintele cheie cu numele brandului (inclusiv cele scrise greșit) trebuie să fie marcate ca și cuvinte cheie negative în AdWords. Partenerilor Google Shopping CSS le este permisă participarea în această campanie. Campaniile prin email trebuie trimise spre aprobare înainte de a fi lansate. Nu pot fi folosite cuvinte cheie cu numele brandului în titlul domeniilor. Comisioanele sunt calculate în funcție de preț excluzând TVA-ul și costurile de livrare. Comisioanele pentru comenzile B2B pot fi anulate.

Această campanie este integrată printr-o terță parte independentă și nu avem contact direct cu advertiserul. Prin urmare, nu putem influența durata și rata de aprobare a conversiilor și nici durata de aprobare a cererilor de participare în campanie. De asemenea, nu suntem responsabili pentru conversiile înregistrate de terți.

Articole recomandate

Care sunt campaniile disponibile în rețeaua noastră?