EmpikFoto.ro

Campanie EmpikFoto.ro

EmpikFoto.ro este un magazin online și, în același timp, un prestator de servicii, care te ajută să-ți developezi fotografiile preferate, pentru ca tu să te bucuri de produse unice, complet personalizate.

În 2020, Empik Foto a produs peste 130.000.000 de printuri, devenind astfel opțiunea multor clienți pentru astfel de servicii online, în Europa centrală și de est. Cu Empik Foto poți printa fotografii sau poți personaliza, cu fotografiile din propria colecție, o mulțime de articole – cărți, calendare, căni, tablouri, huse de telefon, etc. Din doar câteva clickuri, poți realiza cadouri cu care să le amintești celor dragi de momentele plăcute petrecute împreună, oferindu-le astfel ceva cu adevărat special. Fotografiile se pot printa pe orice dimensiune, la cea mai bună calitate, după bunul plac sau utilizând șabloanele, ramele, fundalurile și elementele de grafică puse de dispoziție de Empik Foto.

Crearea de linkuri de afiliere către subpagini::

  • alege subpagina de destinație ca deeplink: https://www.empikfoto.ro/developare-poze
  • folosește linkul de redirecționare, unde singurul parametru care se schimbă este ”YOUR ID” (ID-ul afiliatului): https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=38241d71
  • adăugă parametrul data2 la adresa URL a linkului de redirecționare: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=38241d71&data2=
  • după data2, adaugă URL-ul subpaginii de destinație, așa cum e ilustrat mai jos: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=38241d71&data2=https://www.empikfoto.ro/developare-poze

De menționat că adresa URL trebuie codificată înainte de utilizare, iar pentru codificare poți folosi acest tool.

Promoții disponibile

  • Banere
  • XML feed
  • Cupoane
  • articole de PR
  • Opțiuni extra
  • Șabloane de email
  • Influencer
  • iFrame
  • Dognet Media

Permisiuni pentru editori

  • Cash-back
  • Conținut
  • Site-uri de cupoane
  • Emailing
  • Direct PPC
  • Google CSS
  • Cupoane externe
Campaniile PPC nu sunt permise. Cuvintele cheie cu numele brandului (inclusiv cele scrise greșit) trebuie să fie marcate ca și cuvinte cheie negative în AdWords. Campaniile prin email trebuie trimise spre aprobare înainte de a fi lansate. Nu pot fi folosite cuvinte cheie cu numele brandului în titlul domeniilor. Comisioanele sunt calculate în funcție de preț excluzând TVA-ul și costurile de livrare. Comisioanele pentru comenzile B2B pot fi anulate. În promovarea campaniei este necesară utilizarea tuturor parametrilor incluși în codul de tracking afișat în tabloul de bord. Eliminarea unora dintre acești parametri poate îngreuna urmărirea traficului transmis de către afiliat, afectând astfel alocarea comisionului în contul afiliatului.

Această campanie este integrată printr-o terță parte independentă și nu avem contact direct cu advertiserul. Prin urmare, nu putem influența durata și rata de aprobare a conversiilor și nici durata de aprobare a cererilor de participare în campanie. De asemenea, nu suntem responsabili pentru conversiile înregistrate de terți.

Articole recomandate

Care sunt campaniile disponibile în rețeaua noastră?