Campanie Gamisport.ro

Campanie Campanie Gamisport.ro

Comision: 6% pentru publisheri, 4% pentru portalurile de cashback și site-urile cu vouchere de reducere

Gamisport.ro este un magazin online dedicat iubitorilor de sport și activități în aer liber, venind cu o gamă largă de îmbrăcăminte, încălțăminte, echipament pentru drumeții și consumabile pentru sporturi de vară și de iarnă.

În oferta magazinului vei găsi produse ale multor mărci recunoscute pe plan mondial. Printre mărcile de renume disponibile pe Gamisport, se numără și Salewa, Silvini, Asolo, Craft, Direct Alpine, Adidas, Mammut, La Sportiva, Husky și multe altele. Calitatea produselor și a serviciilor este confirmată de miile de clienți mulțumiți din toată Europa, iar mai nou și din Statele Unite.

Gamisport a fost lansat în 1992 ca un magazin fizic de echipamente sportive. De-a lungul timpului însă, odată cu extinderea ofertei de produse, afacerea s-a mutat în mediul online. După primii ani de succes de vânzări pe internet, clienții din străinătate au început, de asemenea, să fie interesați de produsele lor și astfel magazinul a ajuns să se extindă pe piețele externe. La ora actuală e-shop-ul este prezent chiar și în România prin Gamisport.ro.

În ultimii ani, oferta magazinului s-a diversificat pentru a include până și produse pentru grătar, așa încât Gamisport se adresează nu doar iubitorilor de sport, ci și celor ce în general iubesc activitățile în aer liber.

Promoții disponibile

  • Banere
  • iFrame
  • articole de PR
  • Cupoane
  • Influencer
  • XML feed
  • Șabloane de email
  • BANEA
  • Dognet Media


Permisiuni pentru editori

  • Cash-back
  • Conținut
  • Site-uri cu cupoane
  • Emailing
  • Direct PPC
  • Cupoane externe
Campaniile PPC nu sunt permise. Cuvintele cheie cu numele brandului (inclusiv cele scrise greșit) trebuie să fie marcate ca și cuvinte cheie negative în AdWords. Campaniile prin email trebuie trimise spre aprobare înainte de a fi lansate. Nu pot fi folosite cuvinte cheie cu numele brandului în titlul domeniilor. Comisioanele sunt calculate în funcție de preț excluzând TVA-ul și costurile de livrare.


În promovarea campaniei este necesară utilizarea tuturor parametrilor incluși în codul de tracking afișat în tabloul de bord. Eliminarea unora dintre acești parametri poate îngreuna urmărirea traficului transmis de către afiliat, afectând astfel alocarea comisionului în contul afiliatului.

Articole recomandate

Care sunt campaniile disponibile în rețeaua noastră?