Astratex.ro

Campanie Astratex.ro

Nou

Comision: 13% și 5% pentru articolele în vânzare. În cazul site-urilor de cashback și de cupoane, comisioanele sunt de 10% și 4% pentru articolele în vânzare.

Cookie-urile pentru site-urile de cashback și de cupoane au fost reduse la 7 zile.

 

Astratex.ro este unul dintre magazinele online deținute de compania Astratex Ltd., cu sediul în Cehia. Compania activează în mai multe țări europene, printre care se numără și România.

Astratex a început comertul online încă din 2001, când magazinul virtual funcționa în paralel cu cel tradițional, însă din 2005 compania vinde exclusiv online. Toate produsele listate pe site sunt disponibile în stoc, comenzile fiind expediate direct din depozitul central din Cehia – un depozit cu o suprafață de 3.500 mp, depozitând peste 200,000 de produse.

De ce să alegeți Astratex?

  • Vă oferă o gamă largă de lenjerie intimă de calitate, într-o varietate de mărimi
  • Toate produsele sunt disponibile în stoc
  • Comenzile de peste 229 RON beneficiază de transport gratuit
  • Puteți primi gratuit pe email informații despre noutățile, promoțiile și ofertele magazinului
  • Vă oferă reduceri săptămânale
  • Odată înregistrați pe site, aveți alocat 8% din valoarea primei comenzi în așa-numita Pușculiță pentru a-i folosi la următoarea comandă.

Promoții disponibile

  • Banere
  • iFrame
  • articole de PR
  • Cupoane
  • Influencer
  • XML feed
  • Șabloane de email
  • BANEA
  • Dognet Media

 

Permisiuni pentru editori

  • Cash-back
  • Conținut
  • Site-uri cu cupoane
  • Emailing
  • Direct PPC
Nu pot fi folosite cuvinte cheie cu numele brandului în campaniile PPC. Nu pot fi folosite cuvinte cheie cu numele brandului în titlul domeniilor. Comisioanele sunt calculate în funcție de preț excluzând TVA-ul și costurile de livrare.

Campaniile funcționează pe baza unui model strict de atribuire. Astfel, dacă afiliatul nu a fost sursa principală responsabilă de tranzacția mediată, comisionul aferent nu va fi înregistrat.

 

În promovarea campaniei este necesară utilizarea tuturor parametrilor incluși în codul de tracking afișat în tabloul de bord. Eliminarea unora dintre acești parametri poate îngreuna urmărirea traficului transmis de către afiliat, afectând astfel alocarea comisionului în contul afiliatului.

Articole recomandate

Care sunt campaniile disponibile în rețeaua noastră?